6 FIGURES INCOME


PETIKAN BLOG POST FROM HANIS HAIZI

www.hanishaizi.com



Seriously? Have you ever thought about it or at least dream about it?I have. But I thought that it might not going to be easy or it will takes several years.. But.. I WAS WRONG!! :D



5 figure income in this nature of business di kira biasa.. sebab I've seen with my own eyes those who really succeed, memang pegang income 5 figure gemok punya.. 6 figure? cuma orang tertentu sahaja.. Seriously I always wonder HOW? Boleh ke? Can I go this far?






the answer is 
YES!!

Last month actually I bukan kejar sangat berapa sales target just pikir nak tolong my business partners untuk qualify trips je.. Alhamdullilah segala penat lelah terbayar! Income mencecah hampir 6 angka! Ternganga besar mulut saya hahaha

Bila tunjuk kat our leader iaitu CDM azlan, dia cakap senang je " confirm 6 angka" berdesing telinga kuuuuu!!! OMG!!!!

Now I know how to earn 6 figure... actually tak susah pun and insyaAllah this month nak kekalkan momentum yang ada!!!





Biznes ni sangat mudah sebenarnya you only need to manage people.. Jual Premium Beautiful? Ya Allah kacang je!! Kalau ada ilmu semuanya boleh berjaya! Dan rahsia group kami marketing melalui Internet!



Not only that kita mesti FOKUS pada matlamat kita. Tahu ape yang kita nak, dan if you find difficulties refer to your leaders.. rujuk sahaja. It's FREE!